کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750542166 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/07 | اعضاء: 317950 | نظرات: 37956
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

احتمال سکته قلبی یا مغزی خود را اینترنتی محاسبه کنید!

به گزارش سافت گذر به نقل ازسیتنا، این محاسبه‌گر ابتدا از کاربر سوالاتی مثل سن، جنس، قد، وزن، سابقه پزشکی و خانوادگی و سیگار کشیدن می‌پرسد و بعد احتمال سکته قلبی و مغزی و "سن قلب" فرد را به او اعلام می‌کند. این سامانه برای افراد سی سال به بالا طراحی شده و درباره میزان فشار و چربی خون، ابتلا به بیماری‌هایی مثل دیابت، آرتریت روماتوئید، اختلال ضربان قلب (AF) و بیماری کلیوی از کاربر سوال می کند.

http://www.citna.ir/sites/default/files/images/main/1393/12/1426196397.jpg

متخصصان امیدوارند این محاسبه‌گر به افراد کمک کند عادت های ناسالم را کنار بگذارند و به سلامت قلب و رگها و دستگاه گردش خون خود توجه بیشتری نشان دهند و اگر از فشار خون یا میزان چربی خون خود بی اطلاع هستند برای دانستن آنها اقدام کنند. با این حال برخی کارشناسان ابراز نگرانی کرده اند که این محاسبه‌گر بدون در نظر گرفتن ویژگی های خاص هر فرد، معیارهای سلامت را بیش از اندازه تعمیم می دهد و ممکن است افراد را بی‌دلیل نگران کند بویژه اینکه برخی از عوامل در کنترل فرد نیستند مثل سابقه خانوادگی یا ابتلا به بیماری‌ها.

مطالعه‌ای که در آمریکا انجام شده نشان می دهد محاسبه‌گر مشابه احتمال سکته قلب را در مردان ۳۷ تا ۱۵۴ درصد و در زنان ۸ تا ۶۷ درصد بیش از حد واقعی محاسبه کرده است. نظام بهداشت و درمان بریتانیا در حال طراحی سامانه‌ای نیز برای تعیین سن مغز و محاسبه احتمال ابتلا به دمانس و آلزایمر است. سازمان بهداشت جهانی بیماری‌های ایسکمیک قلبی (انسداد رگهای خونرسان به قلب) را مهمترین عامل (۷ میلیون نفر) و سکته مغزی را دومین عامل مرگ در دنیا (۶.۷ میلیون نفر) می‌داند.

در ایران هم مهمترین عوامل مرگ مشابه است و بنا به اعلام وزارت بهداشت ایران، سکته قلبی سالانه به مرگ ۹۳ هزار ایرانی منجر می‌شود. سکته مغزی با سالانه ۴۳ هزار نفر دومین عامل مرگ ایرانیان است. محاسبه‌گر اینترنتی سن قلب از ایران هم قابل دسترسی است و بدون پاسخ دادن به سوال کد پستی و قومیت (ethnicity) می‌توان این ارزیابی را انجام داد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 25615 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: citna.ir تاریخ خبر: 1393/12/23 تعداد مشاهده: 1628
سافت گذر